expediere Livrare

 

expediere Livrare
Metode de expediere
Toate produsele sunt ambalate cu grijă și expediate cu urmărire și asigurare. direect asigură fiecare ceas pentru întreaga sa valoare și îl expediază cu un număr de urmărire. Puteți verifica starea actuală a comenzii dvs. în orice moment din contul dvs. direect. expedierile direect sunt încredințate doar celor mai buni curieri, inclusiv DHL, DPD și UPS, lideri în domeniul expedierilor aeriene expres. Transportul standard este calculat pe pagina de comandă în funcție de codul poștal și de țară. Livrăm în țările UE, SUA, CANADA și Marea Britanie. Taxele de expediere includ taxe vamale și taxe de vamă pentru expedierile către toate statele membre ale UE, precum și către Regatul Unit, Statele Unite ale Americii și Canada. 

 
Timpii de livrare
Timpii de livrare estimați variază în funcție de fiecare produs în parte și pot fi văzuți în fișa produsului, dacă este disponibilă, în pagina de comandă, în e-mailul de confirmare a comenzii și, de asemenea, în zona rezervată în secțiunea "Comenzi" după plasarea comenzii. În general, timpii medii de livrare variază în funcție de destinație și de produsul selectat. Înainte de plasarea comenzii, va fi afișată data finală de livrare, estimată pe baza adresei de destinație introdusă la finalizarea comenzii. 

Starea de expediere
Odată ce comanda a fost expediată, clientul va primi un e-mail de confirmare de la direect și de la curierul care a preluat transportul. E-mailul conține un link care poate fi utilizat pentru a verifica în mod independent starea transportului. În zona rezervată, este de asemenea posibil să verificați în orice moment starea comenzii și să urmăriți expedierea, făcând clic pe butonul "SHIPMENT STATUS".

De asemenea, expedierea poate fi urmărită direct de pe site-ul web al curierului, prin intermediul e-mailului pe care acesta îl trimite la adresa de e-mail furnizată în momentul plasării comenzii. Majoritatea comenzilor noastre ajung la timp. Cu toate acestea, pot exista întârzieri în livrare din cauza unor evenimente care nu pot fi atribuite în mod direct lui direect sau curierului (de exemplu, vreme nefavorabilă, inspecții ale autorităților).

În cazul în care comanda dvs. nu a sosit încă, vă recomandăm să verificați e-mailurile care v-au fost trimise de către direect. Dacă ați primit un e-mail de urmărire, puteți contacta direct serviciul de relații cu clienții al curierului care v-a preluat coletul.

Dacă ați plasat comanda cu un cont înregistrat, detaliile de expediere vor fi afișate în confirmarea de expediere și în detaliile comenzii din contul dvs. personal. Dacă, pe de altă parte, comanda nu a plecat încă de la direect logistics până la data programată, trebuie să contactați serviciul clienți direect.